Nákupní košík
 
Košík je prázdný.
 

SERVIS - MOBILNÍ TELEFONY

E-SHOP

Jak předat mobilní telefon do opravy

Předání telefonu do opravy

V případě, že potřebujete vyřěšit závadu na telefonu, stačí přinést pouze mobil. V případě, že máte problém s dobíjením, přineste i nabíječku. Sim kartu a paměťové karty před opravou z telefonu vyndejte, pro opravu přístroje nejsou potřeba.

Náš technik po předběžném zkontrolování přístroje vypíše doklad o převzetí do opravy - opravenku. Navrhne vám pravděpodobnou cenu a termín opravy.

Pro opravený mobil si většinou můžete přijít do druhého dne.

Zaslání telefonu poštou:

Přístroj pečlivě zabalte, nezapomeňte přidat popis závady přístroje, celou zpáteční adresu, telefonický a e-mailový kontakt. Jakmile balík dorazí, bude vytvořena zakázka, jejíž číslo vám bude posléze zasláno na e-mail. Okamžitě po opravě vám přístroj zašleme na uvedenou adresu. K ceně budou připočítány náklady na poštovné a balné (100 až 200 Kč).

Mobil zašlete na adresu

METROMOBIL

náměstí Dr. Václava Holého 1

180 00 Praha 8 - Libeň

Telefon můžete samozřejmě do servisu také donést v otevíracích hodinách.

×