Předání telefonu do opravy
V případě, že potřebujete vyřěšit závadu na telefonu, stačí přinést pouze mobil. V případě, že máte problém s dobíjením, přineste i nabíječku. Sim kartu a paměťové karty před opravou z telefonu vyndejte, pro opravu přístroje nejsou potřeba.
Náš technik po předběžném zkontrolování přístroje vypíše doklad o převzetí do opravy - opravenku. Navrhne vám pravděpodobnou cenu a termín opravy.
Pro opravený mobil si většinou můžete přijít do druhého dne.
Zaslání telefonu poštou:
Přístroj pečlivě zabalte, nezapomeňte přidat popis závady přístroje, celou zpáteční adresu, telefonický a e-mailový kontakt. Jakmile balík dorazí, bude vytvořena zakázka, jejíž číslo vám bude posléze zasláno na e-mail. Okamžitě po opravě vám přístroj zašleme na uvedenou adresu. K ceně budou připočítány náklady na poštovné a balné (100 až 200 Kč).
Mobil zašlete na adresu
METROMOBIL
Zenklova 8/78
180 00 Praha 8 - Libeň
Telefon můžete samozřejmě do servisu také donést v otevíracích hodinách.